Abdominali

Pe langa alergare cred ca ar fi cazul sa incep sa lucrez doua zone majore, respectiv (1) abdomenul si (2) spatele. Pentru spate singurele exercitii pe care am de gand sa le fac sunt tractiunile, pentru care mi-am luat o placa de antrenament (de la Alpinexpe, respectiv asta de la Entre Prises. Trebuie sa stiti ca Alpinexpe va va trimite cel mai probabil impreuna cu placa de antrenament si catalogul celor de la Entre Prises. Puteti vedea prizele ceva mai bine decat pe site-ul celor de la Entre Prises si le puteti alege pe cele potrivite panoului de acasa…).

In ceea ce priveste antrenamentul pentru abdominali a fost nevoie de ceva timp sa gasesc un plan.

Alegerea am facut-o exclusiv pe baza recomandarilor altora atata vreme cat tot ce stiam erau “abdomenele”. Cautand pe site-uri. Ciugulind informatie. Deocamdata nu stiu sa spun mare lucru despre exercitii. Adica nu pot pune nimic personal. Nu am de adugat. Ceea ce voi putea face este sa adaug, pe masura ce voi aplica programul, detalii personale si comentarii. Voi putea spune ce a functionat!

PS! O lista simpatica de exercitii, pe nivele de dificultate gasiti si pe Workoutz! Toate exercitiile au filmulete…asa ca sunt utile.

In final, m-am gandit la (absolut de ras – nu stiu termeniii in limba romana asa ca voi folosi engleza):

(1) REVERSE AB CURLYoutube

Descrierea exercitiului se gaseste aici si aici.

(2) DOUBLE CRUNCHYoutube

Descrierea exercitiului se gaseste aici si aici.

(3) (INCLINE BENCH) LEG RAISESYoutube

Descrierea exercitiului se gaseste aici si aici.

(4) ABDOMINAL VACUUMYoutube

Descrierea exercitiului se gaseste aici.

Teoria spune asa – timp de doua saptamani trebuie executate toate exercitiile (ma gandesc sa mai adaug cate ceva…) – cat mai incet – cu pauze intre exercitii, cate un set de 15 repetari (ideal dar nu neaparat necesar) fiecare. Dupa primele doua saptamani trebuie trecut de la un exercitiu la celalat fara pauza. Cand se termina toate exercitiile se cheama ca am facut un ciclu.

Trebuie sa repetam de cat mai multe ori “ciclul”. Doua sau trei zile pe saptamana maxim. Cam asta ar fi! Sa vedem ce iese. Maine avem alergare asa ca nu facem abdomene. Dar poimaine avem abdomene. Teoretic si tractiuni daca reusesc sa instalez placa pana marti. Mici sperante totusi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Life through MY lens